CHOICE partner Rijksoverheid

donderdag 17 december 2020

Na de Defensie Paresto-aanbesteding hebben wij ook de Europese aanbesteding voor het kwantitatief communicatieonderzoek van Dienst Publiek en Communicatie van het ministerie van Algemene Zaken gewonnen. De aanbesteding geldt voor een periode van 4 jaar.

CHOICE insights + strategy scoorde bijzonder hoog op strategisch vermogen, samenwerking en visie op de toekomst van kwantitatief communicatieonderzoek.

Arno van Welzen, founder en strateeg bij CHOICE: “Wij zijn uitermate trots op ons hele team. De DPC aanbesteding is toch een beetje de Champions League van onderzoeksland. De motivatie van DPC toont ook dat onze nieuwe strategie van slimmer en persoonlijker onderzoek aanslaat.”

De opdrachten bestaan in hoofdzaak uit kwantitatieve onderzoeksmethoden. Daarnaast zijn ook andere combinaties van methoden mogelijk aanvullend op het kwantitatieve onderzoek, zoals kwalitatief verkennend onderzoek voorafgaand aan kwantitatief onderzoek of kortlopende research communities.